söndag 28 april 2013

Helt slut

Invigde min nya räser-cykel i helgen. Igår blev det en härlig tur ut på Ekerö, cirka 5,5 mil stannade min cykelkamrats cykeldator på. Och idag blev det en tur ut till Väsby med paus hos en kompis för klädbytarfika (himla trevligt) och sen middag hos mamma och pappa. Sen tillbaks på cykeln och hem i galen, låt mig upprepa, galen motvind. Så nu är jag helt slut. I hela kroppen. Hade tänkt att inte göra något alls ikväll men blir nog lite fundering på karaktärerna. Jag har ju haft lite svårt för mina karaktärer men tänkte sitta och skriva ned och lista lite, det är ungefär vad huvudet och händerna orkar ikväll. Och så är det ju Babel! Det ska jag inte missa.

Härlig söndag till er alla!

4 kommentarer:

  1. Det påminner mig om att jag också borde gräva fram min cykel. Eller jag tror att jag delegerar det åt nån annan som kan få ägna sig åt att få pumpa däck och sånt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Cykel är ett för jäkla bra transportmedel. Det går fort och så blir man härligt rosig om kinderna :)

      Radera
  2. Bra jobbat!!! Motvindsstorm är det värsta jag vet när jag cyklar , gör mig på fasligt dåligt humör. Fast det är bra träning :-).

    SvaraRadera