måndag 13 maj 2013

Tillbaka!

Har haft en liten bloggpaus eftersom de senaste två veckorna har varit lite intensiva. Har nu äntligen haft min sista dag på jobbet och nu väntar tre lediga veckor innan jag börjar nya jobbet. Tre veckor... Ahhh.. känns som en oändlighet, typ som ett helt sommarlov. Och här ska redigeras. Jag har påbörjat redigeringen och det tar sin lilla tid men nu ska jag köra på, känns underbart med tre veckor att kunna använda till det här. Jag har inte bokat in en enda resa utan har tänkt att verkligen ägna de här veckorna till skrivande. Skrivande och träning inför Vätternrundan.

Men idag är det strålande sol och tänkte nu ta en paus med kaffe och bok i solen. Behöver jag säga att jag är jäkligt nöjd med min tillvaro just nu?

4 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaka! Och förstås är du nöjd med tillvaron. Kan väl inte finnas mycket som går upp emot läsning, skrivande och kaffe. Enjoy!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :). Skrivande, kaffe och sol - me like!

      Radera