fredag 22 mars 2013

Solen skiner!!

Solen skiner och jag vill:





1. Köpa fina tulpaner i pastellfärger:

2. Spruta på mig min nya helt oanvända parfym som ger såna vårkänslor:


Slog sönder min andra nya underbara parfym imorse, pucko-Heléne ställde den på det välvda toalettlocket och så fick jag dyr parfym över hela golvet.. jag grät en skvätt:

RIP älskade Rose Noir


3. Ha på mig solglasögon och dricka finkaffe i solen.

4. Trotsa minusgraderna och vinterkänslan och läsa en bok i solen på en bänk där det är vindstilla och bara njuta av att solen äntligen känns..

5. Skriva en masse!

6. Gå förbi & otherstories och shoppa trots att jag har shoppingförbud.

7. Ta helg!

4 kommentarer:

  1. Härlig lista! Förresten, är det du som är writefully-Helene? Såg att den bloggen inte fanns mer...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det stämmer :), min blogg hette Writefully tidigare. Kände att jag efter en väldigt inaktiv skrivarhöst behövde någon slags nystart, både vad gäller bloggen och skrivandet! välkommen "tillbaka" :)

      Radera
  2. I FOUND YOU!!! :) har saknat din blogg! ska genast lägga till den här i min blogglista! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Ja, nu är din tillbaka igen, i lite ny tappning.

      Radera