tisdag 23 juli 2013

Gråmulet

Gråmulet är bra för mig. Det ger näring till skrivandet. När det är sol och klarblå himmel blir jag rastlös och mår dåligt av att sitta inomhus. Men idag blåser det och duggregnar och då känns det bara härligt att få kura ihop sig inomhus med manuset. Efter ett snabbt snack med Johanna har jag kommit på lite saker jag ska skriva om. Och så har jag kommit till ett lite jobbigt parti där mycket händer men jag vet inte riktigt i vilken ordning det ska hända och vad som bör strykas eller om något ska läggas till så det blir nog en del strukturplanering. Så det blir kaffe och skrivande idag. Mys...

Let the writing begin!!

Och så lite mer kaffe på det...

1 kommentar:

  1. Ja regn är bra för arbetsmoralen. Ja och deadlines, såna där riktiga. Så jag sitter inne trots solen. Lycka till med skrivandet!

    SvaraRadera