tisdag 26 februari 2013

Skrivartid

Åh denna dyrbara skrivartid. Känner ett rejält skrivarsug just nu, har ju inte fått något ordentligt skrivet på flera dagar. Igår var utmattningen total och det blev dessvärre inget skrivande som jag hade hoppats. Jag orkade inte göra något som krävde någon typ av tankeverksamhet. Den enda energi jag hade gick åt till att spåna lite på mitt och Johannas projekt och det var skoj. Det passade bra att bara få spåna och fundera lite igår. Men idag finns skrivsuget där och jag kommer att ha tid till skrivande heeela kvällen :). Ska bara tvätta lite däremellan.

Har nu kommit till den sista delen i min story. Tror visserligen att jag kommer att ändra om delarna rejält efter att ha fått den första hela texten på plats. Men ändå, känner att jag sakta men säkert börjar närma mig slutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar