fredag 22 februari 2013

Skrivarlösa dagar

Ugh... har inte blivit något skrivande på två dagar nu. Och jag som verkligen kom in i något sorts bra flow här för ett par dagar sedan. Det var långmiddag i onsdags med två kompisar (kolhydratsladdar inför Öppet spår på söndag och mina vänner gjorde sitt bästa för att ladda med mig) och igår hade vi klientmiddag här på kontoret till seeeeent. Så nada skrivande. Känns så trist. Och inte lär det bli något i helgen heller. Åker upp runt tio imorn och vill helst inte ta med iPad eller liknande eftersom väskor ska lämnas in på olika ställen, så det får bli läsande på vägen upp till Sälen istället.

Så det får blir skrivande ikväll, tillsammans med kolhydraterna. Ser framför mig en rejäl pasta och sen god efterrätt, typ en lång Ben & Jerrys-kavalkad. Jag håller inte på med såna där kolhydratsdrycker, jag tar istället tillfället i akt att äta hur mycket onödigheter jag vill de här dagarna. Måste säga att jag faktiskt gillar det här super size me-konceptet jag håller på med just nu men hoppas att jag efter de nio milen på söndag i alla fall ligger på plus-minus-noll efter den här frossarveckan.

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar